Polskie Towarzystwo Informatyczne   

        Strona główna PTI    

Działalność oddziału
 

© 2001 Polskie
Towarzystwo
Informatyczne.
Wszystkie prawa
zastrzeżone.

Polskie Towarzystwo Informatyczne
Oddział Mazowiecki

   Zebrania Zarządu


W sprawozdaniach z zebrań Zarządu używamy następujących skrótów:
MH - Marek Hołyński, ACJ - Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz, AO - Anna Ostaszewska, AAN - Anna Andraszek, JDE - Jarosław Deminet, MPA - Marcin Paprzycki, WMA - Włodzimierz Marciński, ZKA - Zbigniew Kaliszyk

12.04.2007

Warszawa, dnia 12.04.2007 r.

Protokół z kontroli wykonanej przez Komisję Rewizyjną Oddziału Mazowieckiego PTI

  1. Kontrolowana jednostka
    Oddział Mazowiecki PTI

  2. Planowany termin, czas trwania i zakres kontroli
    Termin: 02.02.2007,
    Zakres: Działalność Oddziału w okresie 1.01-2006-31.12.2006.

  3. Podstawa i zakres kontroli nieplanowanej
    nie dotyczy

  4. Daty rozpoczęcia i zakończenia kontroli
    Kontrolę rozpoczęto 02.02.2007, zakończono 16.04.2007.

  5. Przeprowadzający kontrolę
    i. Paweł Sawicki - przewodniczący Komisji
    ii. Ewa Mizerska - sekretarz Komisji
    iii. Teresa Hulanicka-Michalak - członek Komisji

  6. Obserwatorzy z ramienia GKR

  7. Przewodniczący zespołu
    i. Patrz punkt 5

  8. Obecni przy wykonywaniu kontroli (w przypadku obecności w zastępstwie przedstawiciela kierującego jednostką załączyć do protokołu pełnomocnictwa)
    i. Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz - skarbnik OM PTI

  9. Opis kontroli
    Komisja skontrolowała i oceniła:
    i. Stan finansów OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji.
    ii. Rozliczenie KKIO na podstawie przedstawionego zestawienia.
    iii. Działalność statutową OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji oraz osobistego uczestnictwa w tejże.
    iv. Pracę Zarządu OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji.

  10. Ustalenia z kontroli
    i. Działalność statutowa OM PTI prowadzona jest głównie w formie comiesięcznych spotkań Klubu informatyka. Spotkania te są wysoko oceniane przez ich uczestników.
    ii. Zarząd OM PTI zbiera się regularnie, a jego prace są dokumentowane prawidłowo.
    iii. Nie jest możliwe skontrolowanie rozliczeń VAT, gdyż rejestracja tych rozliczeń odbywa się centralnie dla całego PTI i nie ma wydzielonych rejestrów VAT dotyczących Oddziałów. Dlatego też rozliczenia VAT powinny być kontrolowane przez GKR.
    iv. Aktualnie saldo KKIO wynosi ponad 53 tys. PLN. Nadal nie dotarła faktura z wydawnictwa Springer na około 26 tys. PLN. W efekcie więc KKIO zamknie się zyskiem około 27 tys. PLN.
    v. Komisja przyjęła do aprobującej wiadomości informację o tym, że budżet na rok 2007 przewiduje wykorzystanie nadwyżki finansowej na cele statutowe.
    vi. Stan finansów:
    Ponieważ poprzednia kontrola finansów dotyczyła okresu 1.01-2005-28.11.2005, w niniejszym protokole zestawienie finansowe podzielone jest na dwie części: 28.11.2005-31.12.2005 oraz 31.12.2005-1.01.2007.

    a) zestawienie finansowe za okres 28.11.2005-31.12.2005

    Zgodnie z posiadanymi informacjami stan środków finansowych OMaz PTI na dzień 28 listopada 2005 r. wynosił:
    • rachunek bieżący w BPH: 20 213,79 zł,
    • rachunek lokat w PFW Credit Suisse: 41 568,43 zł
    Stan na dzień 31 grudnia 2005 r. wynosił:
    • rachunek bieżący w BPH: 23 488.74 zł
    • rachunek lokat w PFW Credit Suisse: 41 760.00 zł.
    Przyrost środków na rachunkach wyniósł:
    • rachunek bieżący w BPH: 3 274,95 zł,
    • rachunek lokat w PFW Credit Suisse: 191,57 zł.
    Przychody OMaz wykazane w księgach to: 3 640,35 zł.
    z czego składki członkowskie wyniosły 3 640,00 zł.
    Koszty OMaz wykazane w księgach to:
    • prowizje i opłaty bankowe 57,00 zł,
    • nota ZG (szafka 286,70 zł, zakupy spożywcze 21,70 zł) 308,40 zł
    Wynik finansowy OM wykazany w księgach to:
    • przychody: 3 640,35 zł,
    • koszty: 365,40 zł, „zysk”: 3 274,95 zł.


    b) zestawienie finansowe za okres 31.12.2005-1.01.2007 Zgodnie z posiadanymi informacjami stan środków finansowych OMaz PTI w dniu 01.01.2007r. przedstawiał się jak niżej.

    Stan na dzień 31 grudnia 2005 r.
    • rachunek bieżący w BPH:
    23 488.74 zł
    • rachunek lokat w PFW Credit Suisse:
    41 760.00 zł
    Stan na dzień 31 grudnia 2006 r.
    • rachunek bieżący w BPH:
    19 346.54 zł
    • do zwrotu
    -20.13 zł
    • rachunek pomocniczy w BPH:
    38 013.66 zł
    • gotówka:
    57 340.07 zł
    • rachunek lokat w PFW Credit Suisse:
    43 098.77 zł
    Przyrost środków na rachunkach (na dzień 31 grudnia 2006 r.)
    • rachunek bieżący w BPH:
    33 851.33 zł
    • rachunek lokat w PFW Credit Suisse:
    1 338.77 zł
    Przychody OMaz to: 51 852.34 zł
    z czego składki członkowskie wyniosły 15 364.00 zł
    • wynik KKIO
    33 224.34 zł
    • Darowizna
    264.00 zł
    • na ECDL
    3 000.00 zł
    Koszty OMaz to: 18 001.01 zł
    wykazane w księgach: 14 685.21 zł
    • prowizje i opłaty bankowe
    1 101.49 zł
    • RBD i Klub Informatyka
    5 112.00 zł
    • regaty
    4 440.80 zł
    • spożywcze
    437.35 zł
    • poczta
    692.00 zł
    • materiały
    408.85 zł
    • delegacje służbowe
    867.68 zł
    • RIR
    1 625.04 zł
    • rozliczenia VAT'u
    1 017.80 zł
    wypłacone nagrody 2 298.00 zł
    Wynik finansowy OM wykazany w księgach to:
    • przychody:
    51 852.34 zł
    • koszty:
    18 001.01 zł
    „zysk”: 33 851.33 zł


  11. 11. Wnioski pokontrolne dla właściwego organu Towarzystwa
    i. Komisja przypomina postulat z Walnego Zgromadzenia Oddziału Mazowieckiego PTI z dnia 13.12.2005 r.: aby Walne Zgromadzenie odbywało się w styczniu lub lutym, tak aby można było przeprowadzać kontrole w pełnych cyklach rocznych.
    ii. W rozliczeniu KKIO nie ma pozycji, które odpowiadałyby kosztom organizacji konferencji. Dlatego Komisja proponuje, aby Zarząd OM rozważył formę nagrodzenia osób najbardziej zaangażowanych w organizację KKIO.
    iii. Lokaty Credit Suisse wydają się być coraz mniej zyskowną lokatą. Komisja zaleca rozważenie innej formy lokowania środków.

  12. Inne ustalenia - brak

  13. Podpisy członków zespołu kontrolującego
    i. Paweł Sawicki - przewodniczący Komisji
    ii. Ewa Mizerska - sekretarz Komisji
    iii. Teresa Hulanicka-Michalak- członek Komisji

  14. Podpisy przedstawicieli kontrolowanej jednostki obecnych podczas kontroli
    i. Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz - skarbnik OM PTI

  15. Załączniki - brak
Data publikacji: 15.05.2007

powrót

   PTI ZG, ul. Puławska 39 m.4, 02-508 Warszawa tel: +48 22 636 89 87 pti@pti.org.pl Webmaster ©3W