Protokół z posiedzenia Zarządu Oddziału Mazowieckiego PTI
w dniu 30.10.2008
W posiedzeniu udział wzięli: BS - Borys Stokalski – Prezes Zarządu, MA - Mirosław Abramowicz, ACJ - Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz, THM – Teresa Hulanicka-Michalak, TK – Tomasz Kulisiewicz, MS - Marek Średniawa, WMA - Włodzimierz Marciński – członkowie Zarządu.
Posiedzenie odbyło się zgodnie z porządkiem przesłanym pocztą elektroniczną.
Wybór skarbnika i sekretarza
Zarząd Oddziału Mazowieckiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego na posiedzeniu, które odbyło się 30 października br., dokonał wyboru skarbnika i sekretarza oddziału: Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz – skarbnik, Mirosław Abramowicz – sekretarz.
Omówienie wątków dyskusji programowej z WZOM
Walne Zebranie Oddziału Mazowieckiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego, które odbyło się 28 października br., oprócz wyboru nowych władz w dyskusji programowej poruszyło szereg istotnych dla PTI zagadnień. Najistotniejsze z nich dotyczą: certyfikacji ECDL i EUCIP; Popularyzacji PTI; Oferty PTI skierowanej do młodzieży i uczelni; Wpływu PTI na „kulturę informatyczną”; Współpracy oddziału z Zarządem Głównym; Wykorzystaniu środków finansowych na cele statutowe.
ECDL/EUCIP
Na najbliższym posiedzeniu zarządu oddziału postanowiono przeprowadzić konsultacje dotyczące potrzeb wsparcia tych wątków przez OMaz z osobami odpowiedzialnymi w PTI i na terenie oddziału za certyfikację ECDL
.
Popularyzacja PTI
BS omówił zagadnienia związane z popularyzacją PTI i zwrócił się do członków zarządu o propozycje związane z tym tematem. W wyniku dyskusji zostały wypracowane grupy tematów obejmujących popularyzację PTI, będą one szczegółowo opracowane przez poszczególnych członków zarządu na następnym spotkaniu.
Klub Informatyka
BS przedstawił plany na najbliższe spotkania Klubu Informatyka. Planowana tematyka spotkania listopadowego będzie dotyczyła zagadnień związanych z potrzebami członków PTI związanych z planowaną budową systemu informatycznego dla Stowarzyszenia. Termin spotkania zostanie ostatecznie ustalony po uzgodnieniu go z prowadzącymi spotkanie oraz potwierdzeniu miejsca.
Ustalono, że na najbliższym posiedzeniu zarządu jego członkowie zaproponują tematy na minimum kolejnych 4 spotkań. Postanowiono również utrzymać dotychczasowy termin i cykliczność spotkań KI (1 raz w miesiącu, pierwszy wtorek miesiąca o godz.19).
Sprawy członkowskie, budżet
ACJ poinformowała, że na łączną liczbę 283 osób ma opłacone składki ponad 40% członków OMaz. ACJ poinformowała również o stanie budżetu OMaz (na dzień posiedzenia ok. 90 tys. zł).
Nowi członkowie
Do Zarządu OMaz wpłynęła nie wpłynęły żadne nowe deklaracje członkowskie.
Inne sprawy
Uzgodniono intencję zbudowania i opublikowania do końca roku Planu Pracy Zarządu na rok 2009 Oddziału Mazowieckiego. Szczegółowo zostały rozdzielone zadania dla poszczególnych członków zarządu, które powinny być wykonane do następnego posiedzenia. Następne posiedzenie Zarządu Oddziału Mazowieckiego odbędzie się w dniu 26.11.2008 r. o godz. 17.30.