|
|
© 2001 Polskie
Towarzystwo Informatyczne.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
|
|
Polskie Towarzystwo Informatyczne
Oddział Mazowiecki
Zebrania Zarządu
W sprawozdaniach z zebrań Zarządu używamy następujących skrótów:
MH - Marek Hołyński, ACJ - Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz, AO - Anna Ostaszewska, AAN - Anna Andraszek,
JDE - Jarosław Deminet, MPA - Marcin Paprzycki, WMA - Włodzimierz Marciński, ZKA - Zbigniew Kaliszyk
20.02.2008 |
Warszawa, dnia 18.02.2008 r.
Protokół z kontroli wykonanej przez
Komisję Rewizyjną Oddziału Mazowieckiego PTI
- Kontrolowana jednostka
Oddział Mazowiecki PTI
- Planowany termin, czas trwania i zakres kontroli
- Termin: 18.02.2008,
- Zakres: Działalność Oddziału w okresie 1.01-2007-31.12.2007.
- Podstawa i zakres kontroli nieplanowanej
nie dotyczy
- Daty rozpoczęcia i zakończenia kontroli:
Kontrolę rozpoczęto 18.02.2008, zakończono 18.02.2008.
- Przeprowadzający kontrolę
- Paweł Sawicki - przewodniczący Komisji
- Ewa Mizerska - sekretarz Komisji
- Teresa Hulanicka-Michalak - członek Komisji
- Obserwatorzy z ramienia GKR
- Przewodniczący zespołu
Patrz punkt 5
- Obecni przy wykonywaniu kontroli (w przypadku obecności w zastępstwie przedstawiciela kierującego jednostką załączyć do protokołu pełnomocnictwa)
- Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz - skarbnik OM PTI
- Opis kontroli
Komisja skontrolowała i oceniła:
- Stan finansów OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji.
- Działalność statutową OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji oraz osobistego uczestnictwa w tejże.
- Pracę Zarządu OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji.
- Ustalenia z kontroli
- Działalność statutowa OM PTI prowadzona jest głównie w formie comiesięcznych spotkań Klubu informatyka. Spotkania te są wysoko oceniane przez ich uczestników.
- Zarząd OM PTI zbiera się regularnie, a jego prace są dokumentowane prawidłowo.
- Komisja zauważa, że zapowiadane na rok 2007 wykorzystanie nadwyżki finansowej na cele statutowe zostało zrealizowane – zdaniem Komisji – w stopniu niewystarczającym.
- Stan finansów:
Komisja serdecznie dziękuje Skarbnikowi OMaz oraz firmie Lexpro za zdecydowanie szybsze i sprawniejsze niż w poprzednim roku przygotowanie informacji finansowej.
Zgodnie z informacjami posiadanymi przeze mnie stan środków finansowych OMaz. PTI w dniu 01.01.2008 r. przedstawiał się jak niżej.
Stan na dzień 31.12.2006 r. |
|
100 458.97 zł |
|
|
rachunek bieżący w BPH: |
19 346.54 zł |
|
|
rachunek pomocniczy w BPH: |
38 013.66 zł |
57 360.20 zł |
|
rachunek lokat w PFW Credit Suisse: |
43 098.77 zł |
|
Stan na dzień 31 grudnia 2007 r. |
|
91 643.40 zł |
|
|
rachunek bieżący w BPH: |
48 309.25 zł |
|
|
rachunek lokat w PFW Credit Suisse: |
43 334.15 zł |
|
Przyrost środków na rachunkach (na dzień 31.12.2007 r.) |
|
-8 815.57 zł |
|
|
rachunek bieżący w BPH: |
-9 050.95 zł |
|
|
rachunek lokat w PFW Credit Suisse: |
235.38 zł |
|
Przychody OMaz to: |
|
42 500.32 zł |
|
z czego składki członkowskie wyniosły |
|
18 398.00 zł |
|
|
wpłata za materiały na KKIO |
200.00 zł |
|
|
udział członków ZG w KKIO |
6 327.68 zł |
|
|
odsetki bankowe |
6.64 zł |
|
|
wpłata Computerland na KKIO |
17 568.00 zł |
|
Koszty OMaz to: |
|
51 394.09 zł |
|
wykazane w księgach: |
|
8 054.08 zł |
|
|
prowizje i opłaty bankowe |
437.00 zł |
|
|
RBD i Klub Informatyka |
4 621.04 zł |
|
|
Kariery w informatyce |
1 107.10 zł |
|
|
poczta |
538.05 zł |
|
|
materiały biurowe |
298.00 zł |
|
|
dyplomy za 2006 |
275.99 zł |
|
|
delegacje służbowe (narty) |
403.00 zł |
|
|
RIR (JD i Anki) |
373.90 zł |
|
Zwrot |
|
-20.13 zł |
|
Wypłacona nagroda Pawlaka |
|
1 115.70 zł |
|
Rozliczenie Wisła'2006 |
|
6 450.00 zł |
|
Springer Verlag - KKIO |
|
24 969.11 zł |
|
Rozliczenie przelewu w EUR |
|
259.00 zł |
|
Podatki |
|
557.00 zł |
|
Podatki |
|
557.00 zł |
|
Rozliczenie składek z ZG |
|
9 989.20 zł |
|
Rozliczenie składek z ZG |
|
9 989.20 zł |
|
Wynik finansowy OM: |
|
|
|
|
przychody: |
42 500.32 zł |
|
|
koszty: |
51 394.09 zł |
|
|
„zysk/strata”: |
-8 893.77 zł |
|
|
do wyjaśnienia |
-157.18 zł |
|
- Wnioski pokontrolne dla właściwego organu Towarzystwa
- Komisja zaleca, aby środki finansowe były przeznaczane na działalność statutową w większym niż dotychczas stopniu.
- Komisja wyraża uznanie Zarządowi OMaz za przeprowadzenie weryfikacji listy członkowskiej Oddziału i poprawę ściągalności składek. Jednocześnie Komisja zwraca się do przedstawicieli Oddziału zasiadających w ZG, aby zalecili podobną akcję we wszystkich Oddziałach i Kołach.
- Komisja zaleca, aby w informacji o stanie środków finansowych Oddziału były ujmowane rezerwy konieczne (np. związane z rozliczeniami ubiegłych okresów).
- Komisja oczekuje na wyjaśnienie wykazanej wyżej kwoty „do wyjaśnienia” 157,18 zł.
- Inne ustalenia - brak
- Podpisy członków zespołu kontrolującego
- Paweł Sawicki - przewodniczący Komisji
- Ewa Mizerska - sekretarz Komisji
Teresa Hulanicka-Michalak- członek Komisji
- Podpisy przedstawicieli kontrolowanej jednostki obecnych podczas kontroli
- Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz - skarbnik OM PTI
- Załączniki - brak
|
|
Data publikacji: 18.03.2008 |
|
|