Polskie Towarzystwo Informatyczne   

        Strona główna PTI    

Działalność oddziału
 

© 2001 Polskie
Towarzystwo
Informatyczne.
Wszystkie prawa
zastrzeżone.

Polskie Towarzystwo Informatyczne
Oddział Mazowiecki

   Zebrania Zarządu


W sprawozdaniach z zebrań Zarządu używamy następujących skrótów:
MH - Marek Hołyński, ACJ - Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz, AO - Anna Ostaszewska, AAN - Anna Andraszek, JDE - Jarosław Deminet, MPA - Marcin Paprzycki, WMA - Włodzimierz Marciński, ZKA - Zbigniew Kaliszyk

20.02.2008

Warszawa, dnia 18.02.2008 r.

Protokół z kontroli wykonanej przez Komisję Rewizyjną Oddziału Mazowieckiego PTI

  1. Kontrolowana jednostka

    Oddział Mazowiecki PTI

  2. Planowany termin, czas trwania i zakres kontroli
    • Termin: 18.02.2008,
    • Zakres: Działalność Oddziału w okresie 1.01-2007-31.12.2007.


  3. Podstawa i zakres kontroli nieplanowanej

    nie dotyczy

  4. Daty rozpoczęcia i zakończenia kontroli:

    Kontrolę rozpoczęto 18.02.2008, zakończono 18.02.2008.

  5. Przeprowadzający kontrolę
    • Paweł Sawicki - przewodniczący Komisji
    • Ewa Mizerska - sekretarz Komisji
    • Teresa Hulanicka-Michalak - członek Komisji

  6. Obserwatorzy z ramienia GKR

  7. Przewodniczący zespołu

    Patrz punkt 5

  8. Obecni przy wykonywaniu kontroli (w przypadku obecności w zastępstwie przedstawiciela kierującego jednostką załączyć do protokołu pełnomocnictwa)

    • Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz - skarbnik OM PTI

  9. Opis kontroli

    Komisja skontrolowała i oceniła:
    • Stan finansów OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji.
    • Działalność statutową OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji oraz osobistego uczestnictwa w tejże.
    • Pracę Zarządu OM PTI na podstawie przedstawionej dokumentacji.

  10. Ustalenia z kontroli

    • Działalność statutowa OM PTI prowadzona jest głównie w formie comiesięcznych spotkań Klubu informatyka. Spotkania te są wysoko oceniane przez ich uczestników.
    • Zarząd OM PTI zbiera się regularnie, a jego prace są dokumentowane prawidłowo.
    • Komisja zauważa, że zapowiadane na rok 2007 wykorzystanie nadwyżki finansowej na cele statutowe zostało zrealizowane – zdaniem Komisji – w stopniu niewystarczającym.
    • Stan finansów:
      Komisja serdecznie dziękuje Skarbnikowi OMaz oraz firmie Lexpro za zdecydowanie szybsze i sprawniejsze niż w poprzednim roku przygotowanie informacji finansowej.

    Zgodnie z informacjami posiadanymi przeze mnie stan środków finansowych OMaz. PTI w dniu 01.01.2008 r. przedstawiał się jak niżej.

    Stan na dzień 31.12.2006 r. 100 458.97 zł
    rachunek bieżący w BPH: 19 346.54 zł
    rachunek pomocniczy w BPH: 38 013.66 zł 57 360.20 zł
    rachunek lokat w PFW Credit Suisse: 43 098.77 zł
    Stan na dzień 31 grudnia 2007 r. 91 643.40 zł
    rachunek bieżący w BPH: 48 309.25 zł
    rachunek lokat w PFW Credit Suisse: 43 334.15 zł
    Przyrost środków na rachunkach (na dzień 31.12.2007 r.) -8 815.57 zł
    rachunek bieżący w BPH: -9 050.95 zł
    rachunek lokat w PFW Credit Suisse: 235.38 zł
    Przychody OMaz to: 42 500.32 zł
    z czego składki członkowskie wyniosły 18 398.00 zł
    wpłata za materiały na KKIO 200.00 zł
    udział członków ZG w KKIO 6 327.68 zł
    odsetki bankowe 6.64 zł
    wpłata Computerland na KKIO 17 568.00 zł
    Koszty OMaz to: 51 394.09 zł
    wykazane w księgach: 8 054.08 zł
    prowizje i opłaty bankowe 437.00 zł
    RBD i Klub Informatyka 4 621.04 zł
    Kariery w informatyce 1 107.10 zł
    poczta 538.05 zł
    materiały biurowe 298.00 zł
    dyplomy za 2006 275.99 zł
    delegacje służbowe (narty) 403.00 zł
    RIR (JD i Anki) 373.90 zł
    Zwrot -20.13 zł
    Wypłacona nagroda Pawlaka 1 115.70 zł
    Rozliczenie Wisła'2006 6 450.00 zł
    Springer Verlag - KKIO 24 969.11 zł
    Rozliczenie przelewu w EUR 259.00 zł
    Podatki 557.00 zł
    Podatki 557.00 zł
    Rozliczenie składek z ZG 9 989.20 zł
    Rozliczenie składek z ZG 9 989.20 zł
    Wynik finansowy OM:
    przychody: 42 500.32 zł
    koszty: 51 394.09 zł
    „zysk/strata”: -8 893.77 zł
    do wyjaśnienia -157.18 zł


  11. Wnioski pokontrolne dla właściwego organu Towarzystwa

    • Komisja zaleca, aby środki finansowe były przeznaczane na działalność statutową w większym niż dotychczas stopniu.
    • Komisja wyraża uznanie Zarządowi OMaz za przeprowadzenie weryfikacji listy członkowskiej Oddziału i poprawę ściągalności składek. Jednocześnie Komisja zwraca się do przedstawicieli Oddziału zasiadających w ZG, aby zalecili podobną akcję we wszystkich Oddziałach i Kołach.
    • Komisja zaleca, aby w informacji o stanie środków finansowych Oddziału były ujmowane rezerwy konieczne (np. związane z rozliczeniami ubiegłych okresów).
    • Komisja oczekuje na wyjaśnienie wykazanej wyżej kwoty „do wyjaśnienia” 157,18 zł.

  12. Inne ustalenia - brak

  13. Podpisy członków zespołu kontrolującego

    • Paweł Sawicki - przewodniczący Komisji
    • Ewa Mizerska - sekretarz Komisji
    • Teresa Hulanicka-Michalak- członek Komisji


  14. Podpisy przedstawicieli kontrolowanej jednostki obecnych podczas kontroli

    • Anna Cetnarowicz-Jutkiewicz - skarbnik OM PTI


  15. Załączniki - brak
Data publikacji: 18.03.2008

powrót

   PTI ZG, ul. Puławska 39 m.4, 02-508 Warszawa tel: +48 22 636 89 87 pti@pti.org.pl Webmaster ©3W